Blog Post

رشد درآمد بیش از ۳۰۰ درصدی تپسی / استارتاپ های پر سود به بورس می آیند
رشد درآمد بیش از ۳۰۰ درصدی تپسی / استارتاپ های پر سود به بورس می آیند
استارت آپ, بورس

رشد درآمد بیش از ۳۰۰ درصدی تپسی / استارتاپ های پر سود به بورس می آیند 

تپسی یک سامانه هوشمند درخواست حمل‌ونقل آنلاین است که سفرهای درون شهری را راحت‌تر، امن‌تر و ارزان‌تر می‌کند.
چشم‌انداز ما، ایجاد تاثیر چشمگیر و ماندگار در زندگی مردم کشورمان بر پایه‌ی تکنولوژی است. با این چشم‌انداز و با تمرکز بر حوزه حمل و نقل، برآنیم تا با یک تیم حرفه‌ای و با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته، مسائل پیچیده حمل و نقل شهری را حل کنیم.
تپسی امروز، با ارائه سرویس‌های متنوع در حوزه حمل و نقل داخل شهری، در کنار شماست. توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار تپسی توسط یک تیم متخصص ایرانی انجام شده و افتخار می‌کنیم که در طول دوران فعالیت‌مان، توانسته‌ایم پذیرای طیف بزرگی از متخصصان از جمله رتبه‌های برتر کنکور، المپیادی‌ها و نخبگان بازگشته به کشور باشیم.

در صورتهای مالی ۱۲ ماهه تپسی (حسابرسی نشده) تا پایان سال ۱۴۰۰ ، به ازای هر سهم خود ۱۶۰ ریال سود شناسایی کرده است که نسبت به سال گذشته خود رشد ۳۰۹ درصدی را تجربه کرده است . مجموع این سود به ۱۹ میلیارد رسیده است

درآمد تپسی با افزایش ۵۲ درصدی به ۲۶۶ میلیارد تومان رسید و توانست ۸۷ درصد از درآمدهای پیش‌بینی شده در امیدنامه را محقق کند. البته ۹۳ درصد این درآمد مربوط به کمیسیون دریافتی از رانندگان است

شرکت تپسی صورت مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ خود را در سایت کدال منتشر کرد. آمارها نشان می‌دهد که سود تپسی در مقایسه با ارزش‌گذاری کاردان رشد چند برابری داشته است.

سود خالص تپسی از کمیسیون سفرها

بر اساس صورت مالی منتشر شده در سایت کدال، بخش زیادی از درآمد تپسی مربوط به دریافت کمیسیون از سفر ها است. این شرکت سال گذشته ۲۴۹ میلیارد تومان درآمد از کمیسیون داشت که رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

دومین مولفه سودآوری تپسی مربوط به سرویس تلفنی است که با سرویس  با افزایش ۶۸ درصدی سود ۱۳ میلیادر تومان درآمد به شرکت رساند. البته این سرویس تنها ۵ درصد سود از کل درآمدها را شامل می‌شود.

تپسی پیش‌بینی کرده که امسال درآمدها از بخش کمیسیون و سرویس در حدود سه درصد افزایش پیدا کند.

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *