Blog Post

چگونه به یک بلاگر موفق تبدیل شویم؟ (نکات مهم بلاگری و ولاگری)
بلاگری و ولاگری موفق
دیجیتال مارکتینگ, کسب وکار

چگونه به یک بلاگر موفق تبدیل شویم؟ (نکات مهم بلاگری و ولاگری) 

در سال های اخیر حوزه بلاگری و ولاگری فضای مجازی به یکی از جذاب ترین و پر درآمد ترین مشاغل جهان تبدیل شده است.

بلاگرها افراد هستند که در حوزه تخصصی خود به تولید محتوا می پردزاند و مخاطبین خود را جذب میکنند و از همین طریق به کسب درآمد می پردازند . البته بلاگر موفق بودن کار راحت و ساده ای نیست وباید نکات مهمی را رعایت کرد .

موضوع تخصصی پر طرفدار :

یکی از موارد مهم در ابتدای کار بلاگر شدن  این است که موضوع اولیه که برای تولید محتوا انتخاب می کنید طرفداران زیادی داشته باشد و افراد زیادی دنبال محتوا های این حوزه باشند . بعضی اوقات بلاگر هایی هستند که محتوا هایی خیلی خوب تولید می کنند و وقت زیادی برای این امر قرار می دهند ولی باز خورد خوبی دریافت نمی کنند. و موجب اتلاف وقت و هزینه زیادی می شود . پس در اولین قدم باید تحقیقات راجب حوزه تخصصی که می خواهید در آن تولید محتوا کنید و بلاگر شوید انجام دهید.

محتوای با کیفیت :

مورد دیگر که در دیده شدن و بازخورد مناسب محتوا های شما مهم است کیفیت محتوای تولیدی . این امر همچنین به وایرال شدن بیشتر محتوای شما کمک بسیار زیادی می کند . کیفیت با از هر دو جهت اصل محتوا و ساخت بصری آن باید بررسی و در سطح بالایی باشد که بتواند در این فضای پر رقابت پیروز باشد .

همکاری با بلاگر های دیگر :

ایجاد شبکه و همکاری با بلاگر های حوزه خودتان یا حوزه های نزدیک به شما کمک می کند که بیشتر از پیش دیده شوید . با ایجاد محتوا هایی به صورت مشترک این فرصت را دارید که هر دو نفر بلاگر به تبادل کاربران بپردازند و محتوا های آنها مخاطبین بیشتری پیدا کند و هر چه این دایره و شبکه همکاری شما بزرگ تر و عمیق تر باشد به جذب کاربر و شناخته شدن بیشتر شما کمک می کند و شما را به موفقیت نزدیک می کند .

 فعالیت مداوم و برنامه ریزی منظم :

از نکات بسیار مهم در موفقیت بلاگر ها فعالیت مداوم و منسجم هست . باید برای تولید محتوای خود برنامه ریزی دقیق و منظم کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید و مطابق آن تولید محتوایی منظم داشته باشید این امر در دیده شدن محتوای شما و همچنین در الگوریتم های مختلف شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه هست .

تولید محتوا با موضوعات به روز و داغ :

موضوعات به روز و مورد بحث روز همیشه موضوع داغ تولید محتوا ها هست . باید به طور سنجیده موضوعات داغ مرتبط با فعالیت خود را در برنامه تولید محتوایی خود قرار دهید تا در این برهه از این موضوع ویوی خوبی دریافت کنید . ولی همچنین باید توجه داشته باشید که  برای هر موضوع ترندی تولید محتوا نکنید . موضوعات ترند و داغ باید بررسی شوند و در صورت مناسب بودن برای آن ها تولید محتوا انجام دهید .

موارد بالا چند مورد اساسی برای موفقیت در حوزه. بلاگری و ولاگری هست که در اختیار شما قرار داده شده است .اگر شما هم تجربه ای مفیدی در این زمینه دارید زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید .تشکر

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. محمد

    خیلی درست و دقیق

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *