Blog Post

نکاتی در مورد کارآفرینی
کسب وکار

نکاتی در مورد کارآفرینی 

مطالعات نشان میدهد به طور میانگین هر فرد برای آنکه اولین تجربه موفقیت آمیز را کسب کند، حداقل ۱۰ بار در حوزه کاری خود طعم شکست را چشیده است. این جمله نباید ما را ناامید کند ولی ما باید نسبت به راه اندازی یک کسب و کار همیشه واقع بین و امیدوار باشیم.

هر کاری برای ما مناسب نیست و انتخاب فعالیت ما باید بر اساس علایق، تجارب، مهارت، دانش و شناخت بازار آن کسب و کار خاص باشد. میزان علاقه ما به کارآفرینی یکی از عواملی است که احتمال موفقیت ما را افزایش میدهد.

به مشتریان تان اهمیت دهید و رضایت آنها را جلب کنید. این گونه کارآفرینی شما گسترش خواهد یافت.

نکات مهم برای کارآفرینی

در زمان شروع راه اندازی یک کسب و کار و کارآفرینی به هیچ وجه پل های پشت سر خود را خراب نکنید. یعنی اگر کارمندی هستید که منبع درآمد شما از کار کردن برای دیگران است، حتما توجه داشته باشید که به این منبع درآمد در شروع راه اندازی کسب و کارتان خدشه ای وارد نشود. شما باید افرادی را پیدا کنید که به خاطر کاری که شما انجام میدهید حاضر باشند به شما پول بدهند.

شما باید طوری برنامه ریزی و مدیریت کنید میزان فروش شما از میزان هزینه هایی که بابت تولید می پردازید بیشتر باشد تا به سود برسید.

به مشتریان تان اهمیت دهید و رضایت آنها را جلب کنید. این گونه کارآفرینی شما گسترش خواهد یافت.

بیشتر باشند، پشتوانه شما محکم تر خواهد بود و می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید‌.

نام کسب و کار نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما باید نامی متناسب با کاری که انجام میدهید انتخاب کنید. این نام نباید آنقدر ساده و بی مفهوم و نه آنقدر خاص باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *