Blog Post

رویداد نت تلنت (Net talent 2017)
استارت آپ, رویداد ها, کسب وکار

رویداد نت تلنت (Net talent 2017) 

 

مـــوسسه خـــیریه شــجره طیبه و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و شرکت داده پردازان مدرن سپاهان با همکاری استارتاپ ایران فا و اصفهان پلاس برگــزار مــی کند:

اکوفاین حامی دومین رویداد نت تلنت 

بررسی عملکرد کسب و کارهای اینترنتی و آشنایی با صاحبان این نوع کسب و کارها ما را بر آن داشت تا رویدادی را برنامه ریزی کنیم که تجارب آنان را برای دیگران بزگو کنیم، البته از زبان خودشان. به همین منظور عنوان نت تلنت (Net talent) برای این رویداد انتخاب شد. در رویداد #نت_تلنت قرار است به افراد با استعدادی پرداخته شود که تمام موانع مسیر خود را کنار زده‌اند تا بتوانند در حوزه کسب و کارهای اینترنتی اتفاقی را رقم بزنند. به شما قول می‌دهیم که پس از این رویداد، با مراحل راه اندازی استارتاپ و ابزارهای مفید برای آن آشنا شده و با انگیزه‌ای مضاعف و انرژی بالا به ســــراغ کـــــسب و کــارتـان بـــرویـد و آن را بســـــازید، توســـــعه دهید و لــــــذت ببرید.

در اولین رویداد که سال 95 برگزار شد در کنار علی حاج محمدی (بنیان گذار همیار وردپرس)،نبما قاضی(بنیان گذار سفرهای علی بابا)، محمد قیومی (موسس سامانه خبر فارسی)، محمد زاهدی (بنیانگذار ایونت سنتر)، محمد رضا آذین (بنیانگذار سامانه رویدادی اصفهان فا) بودیم.  که در ادامه عکس های سال پیش آمده است.

امسال نیز تصمیم داریم در دومین رویداد میزبان افراد زیر باشیم.

دکتر کوروش خسروی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و مدرس مباحث کارآفرینی

سهیل شهیدی بنیان‌گـذار Payment24 و  مدیرعامل صرافی ستاره سهیل

داوود دهقان یکی از بنیان گذاران ایونت سنتر و اصفهان پلاس

علی آجودانیان بنیان گذار ویرگول (جایی برای نوشتن و خواندن)

میلاد صالحی بنیان گذار  اپریویو (Appreview)

امیررضا انواری یکی از بنیان گذاران استودیو بازی سازی پاپاتا

بچه های TAP30 هم برای علاقه مندان به حضور در این رویداد کد تخفیف میدن. کافی است مقصد رو هلال احمر انتخاب کنید و با کد تخفیف nettalent راحت و بی دردسر به محل رویداد سفر کنید…

 

با کد تخفیف ecofin50 با 50 درصد تخفیف در همایش شرکت کنید 

 

با کد تخفیف ecofin50 با 50 درصد تخفیف در همایش شرکت کنید

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *