Blog Post

بازدهی بازار های مختلف در فروردین ۱۴۰۱
سرمایه گذاری

بازدهی بازار های مختلف در فروردین ۱۴۰۱ 

بازدهی بازار های مختلف از جمله دلار ، بازار طلا ، بازار سکه ، بازار بورس و غیره … در فروردین ماه ۱۴۰۱

بازار دلار

درحالی که در آخرین روز فروردین ماه قیمت دلار در بازار آزاد ۲۷.۷۴۰ معامله شد نسبت به اخرین روز های سال ۱۴۰۰ که به قیمت ۲۶.۳۰۰ با ۵.۳ درصد رشد در فروردین ماه ۱۴۰۱ همراه بوده است و به طور کلی نوسانات زیادی در این ماه داشته است و به کانال ۲۸ هزار تومان هم وارد شد و در نهایت در پایان ماه در کانال ۲۷ تومان پهلو گرفت .

بازار طلا

در بازار طلا که در پایان سال ۱۴۰۰ هر گرم طلا در محدوده  یک میلیون ۲۴۱ هزار تومان معامله شد و در اخرین روز های فروردین ماه ۱۴۰۱ هر گرم طلا ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۳۰۴ هزار تومان معامله شد و با ۵.۰۷ درصد رشد به کار خود پایان داد .

بازار سکه

در آخرین روز های کاری اسفند ماه ۱۴۰۰ قیمت سکه امامی ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار بوده است و در اخرین روز های پایانی فروردین ۱۴۰۱ به ۱۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسیده است . که خریداران سکه را همواره با ۵.۶ درصد سود همراه داشته است .

بازار بورس

در بازار سرمایه ایران نیز در فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به روز های پایانی سال ۱۴۰۰ شاخص کل بورس به عدد یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد رسید که معادل رشد ۱۲.۴ درصدی شاخص کل بورس است . و این رشد در ماه های گذشته بی سابقه بوده است .

بازار مسکن

با توجه به مرکز آمار بازار مسکن در فروردین ماه نسبت به اسفند ماه گذشته حدودا ۲.۱ درصد افزایش داشته است .

بازار ارز های دیجیتال

در اخرین روز اسفند ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین معادل ۴۱ هزار و ۳۷۰ دلار بوده است و در اخرین روز های فروردین ماه ۱۴۰۱ معادل ۴۱ هزار ۳۳۰ دلار خرید و فروش شده است  که در تایم فریم ماهانه تقریبا ثابت بوده است . ولی در روز ۹ فروردین یک بار تا قیمت ۴۸ هزار دلار بالا رفت ولی نتوانست در این قیمت تثبیت انجام دهد و دوباره به قیمت ۴۱ هزار و ۳۳۰ در پایان ماه فروردین رسید ..

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *