اکوفاین | مدیریتی ، مالی ، اقتصادی
کسب وکار

پایان فروشگاه اینترنتی بامیلو و شروع اسنپ مارکت

پایان فروشگاه اینترنتی بامیلو و شروع اسنپ مارکت

پایان فروشگاه اینترنتی بامیلو و شروع اسنپ مارکت

بامیلو

که یکی از زیر مجموعه های گروه کسب  گروه اینترنت ایران (IIG)  بود و یکی از رقیب های اصلی دیجی کالا به شمار می رفت.

در اقدامی بدون هیچ بیانیه ای به کار خود پایان داد و هم اکنون با زدن آدرس بامیلو سایت اسنپ مارکت باز می شود .

چندی پیش بامیلیو اقدام به تغییر رویکرد کرده بود و  بخشی از نیرو های خود را تعدیل کرده بود .

در میان اتفاقی که برای بامیلو افتاد به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نبود.

همین فروشگاه اینترنتی در اوایل دی‌ماه ۹۷، در گزارشی از آمارهای حراجمعه خود اعلام کرده بودکه در حراجمعه ۹۷،

با رشد ۵۰۰۰ درصدی توانسته است فروشی دو برابر دیگر حراج‌های اینترنتی از جمله یلدای بزرگترین رقیب خود یعنی دیجی‌کالا را تجربه کند.

 

مطالب مرتبط

هیچ کسی گل های مصنوعی را دوست ندارد

اکوفاین
7 سال قبل

مولفه‌های موثر در موفقیت استراتژی روابط عمومی

اکوفاین
2 سال قبل

تفاوت SEM و SEO چیست؟

اکوفاین
2 سال قبل