Blog Post

۲۲ مولفه که یک مدیر بزرگ می سازد (قسمت دوم)
۲۲ مولفه که یک مدیر بزرگ می سازد
کسب وکار, مدیریت

۲۲ مولفه که یک مدیر بزرگ می سازد (قسمت دوم) 

 

12. روشنفکری

یکی از بزرگترین افسانه ها این است که رهبران تجاری خوب ، رویا پردازان سرختی هستند که به هر سختی ای به هدف خود را رها نمی کنند. این بی معنی است. حقیقت این است که رهبران باید در عین انعطاف پذیری ذهن خود را باز نگه دارند در صورت لزوم آن را وفق دهند. هنگامی که در مرحله راه اندازی یک شرکت، برنامه ریزی بسیار پررنگ و اهداف استاتیک نیستند. تعهد شما باید سرمایه گذاری، توسعه و حفظ روابط عالی باشد.

 

13. قاطع بودن

در دبیرستان و کالج، برای گرفتن پول اضافی، اغلب بازی های بسکتبال تفریحی را داوری می کردم. مربی که به من اداره کردن را آموخت ، یک نصیحت مهم کرد که به خوبی در دنیای حرفه ای ترجمه میشود: “سریع تماس بگیرید ، بلند تماس بگیرید و به عقب نگاه نکنید”. در موارد حاشیه ای ، یک تصمیم قاطعانه به  نظر غلط در داز مدت به نتیجه ای بهتر و تیمی قوی تر میسر می شود تا یک تصمیم آبکی که به نظر درست می آید.

 

14. وقار

همه ما چیز خاصی را به این جهان ارائه میکنیم و هنگامی  که شخصی واقعی نباشد را حس میکنیم. هر چه بیشتر بر روابط واقعی با مردم تمرکز کنید، و به دنبال راهی برای کمک به آنها باشید – به جای تمرکز بر این که چه کاری میتوانند برای شما انجام دهند – دوست داشتنی تر و با شخصیت تر به نظر می آیید. الزامی نیست که یک رهبر بزرگ باشید ، اما نیاز است که یک رهبر قابل احترام باشید که می تواند تفاوت بسیاری در تجارت شما ایجاد کند.

 

15. توانمندسازی

بسیاری از فلسفه های رهبری من به عنوان یک ورزشکار آموخته شد. تیم های موفق من همیشه با استعدادترین بازیکنان نداشتند، اما هم تیمی ها با ترکیب مناسب مهارت ها، قوت ها و اعتماد مشترک به یکدیگر را داشتند. برای ساخت یک تیم فوق العاده ، نیاز دارید تا مسدولیت ها و اختیارات را محول کنید. مسئولیت دادن همیشه آسان نیست. در واقع می تواند از انجام دادن آن توسط خودتان سخت تر باشد. اما با انتخاب و پشتیبانی مناسب پروژه ها، نمایندگی می تواند سود بخش باشد. در واقع این گونه است که شما توانایی افراد را پیدا میکنید و از بیشتر آن استفاده میکنید.

 

16. مثبت بودن

به منظور دستیابی به عظمت، شما باید یک فرهنگ خوش بینی ایجاد کنید. آسانی ها و دشواری های زیادی خواه بود اما رواج مثبت گرایی باعث حرکت شرکت میشود. اما باید هشدار داد: این به بی تفاوتی نیاز دارد. شما باید واقعا به ممکن کردن غیر ممکن ها باور داشته باشید.

 

17. سخاوت

هدف من این بوده که همیشه بهترینم را ارائه کنم. همه ما رشد میکنیم – به عنوان ی کل جمعی – وقتی که من بتوانم به رشد فردی بقیه نیز کمک کنم.

 

18. دوام

یک رهبر فوق العاده یک بار به من گفت که “پایداری مقاومت را میشکند” و پس کار کردن در فیسبوک ، اینتل و ماکروسافت و راه اندازی کسب و کار خودم ، دو درس اصلی را یاد گرفتم : همه اتفاقات عالی زمان بر هستند و شما باید به هر قیمتی مقاومت کنید. و این چیزی است که به رهبری منجر میشود ، تمایل به فراتر رفتن وقتی دیگران متوقف میشوند.

 

19. روشنگری

این هر روز به بینش نیاز دارد تا بتوان مسائل مهم را از بین همه جدا کرد. این مانند خرد است – اگر به آن اهمیت دهید، میتواند در طول زمان رشد یابد ، اما باید در شخصیت شما وجود داشته باشد. این ذاتی است هنگامی که بینش شما درست است، به نظر می رسد یک نابغه هستید. و هنگامی که بینش شما اشتباه است، شما مانند یک آدم احمق هستید.

 

20. ارتباطات

اگر مردم از انتظارات شما آگاه نباشند، و کوتاهی کنند، این واقعا جرم شماست که اینها را به آنها واگذار نکنید. افرادی که من با آنها کار میکنم ، در ارتباطات ثابت هستند، احتمالا یک اشتباه. اما ارتباطات یک عمل متعادل است. شما ممکن است یک خواسته یا نیاز خاصی داشته باشید، اما این بسیار مهم است که به کار به عنوان یک همکاری نگاه کنید. ما همیشه می خواهیم افراد افکار و ایده هایشان را به ما بگویند – به همین دلیل است که همه این افراد با استعداد با  ما کار میکنند.

 

21. مسئولیت پذیری

این که کسی را مقصر بدانیم از پذیرفتن مسئولیت بسیار آسان تر است. اما اگر می خواهید بدانید چطور این کار را درست انجام دهید، از متخصص مالی لری رابینز یاد بگیرید. او  یک نامه کاملا فروتنانه به سرمایه گذاران خود درباره قضاوت بد خویش که باعث کاهش سرمایه آنها شد ، نوشت. سپس او صندوق جدیدی را بدون هزینه مدیریت و عملکرد باز کرد – {}. این شخصیت است این پاسخگویی است. این نه تنها مسئولیت پذیری است؛ بلکه برداشتن قدم بعدی برای درست کردن آن است.

22. بی قراری

یک رهبر واقعی نیاز است تا نقاط قوت هر فرد در تیم را شناسایی کند و سپس {} . بهتر است باور کنید که تیم شما به تنهایی همه جوابها را ندارد –  زیرا اگر به این باور برسید، معمولا این بدان معنی است که شما تمام سوالات درست را نپرسیدید.

 

این مقاله را هم بخوانید :۲۲ مولفه که یک مدیر بزرگ می سازد (قسمت اول)

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. اکوفاین | ۲۲ مولفه که یک مدیر بزرگ می سازد (قسمت اول)

    […] این مقاله را هم بخوانید :۲۲ مولفه که یک مدیر بزرگ می سازد (قسمت دوم) […]

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *