Blog Post

در سال 2017 با ویدیو در بازاریابی موفق شوید!!!
کسب وکار

در سال 2017 با ویدیو در بازاریابی موفق شوید!!! 

پیش‌بینی‌های هاب‌اسپات و مجله #فوربز نشان می‌دهد استفاده از محتوای ویدیویی و اثربخشی آن در سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری داشته است به طوری که در سال ۲۰۱۷ حدود ۷۴% ترافیک وب مربوط به محتوای ویدئویی است و این درصد تا سال ۲۰۱۹ به ۸۰% خواهد رسید.

پیاده‌سازی #بازاریابی ایمیلی بر اساس
محتوای ویدئویی نرخ کلیک دکمه‌های فراخوان موجود در ایمیل‌ها را تا ۳۰۰-۲۰۰% و افزودن ویدیو در صفحات فرود نرخ تعامل را تا ۸۰% افزایش می‌دهد.

تحقیقات حاکی از آن است که ۹۰% مشتریان اعتقاد دارند که محتوای ویدیو محصول برای اتخاذ تصمیم خرید به آنها بسیار کمک کرده است و ۶۴% آنها بعد از تماشای ویدئو آن محصول را خریداری کرده‌اند.

افراد حدود یک سوم زمان آنلاین خود را به تماشای ویدئو می‌پردازند.

حدود ۵۹% تصمیم‌گیران سازمانی ترجیح می‌دهند به جای خواندن محتوای متنی به تماشای ویدئو بپردازند.

مهمتر از همه آنکه یک دقیقه محتوای ویدئویی برابر است با ۱.۸ میلیون کلمه!

بازاریابی ویدیویی پیام #برند شما را تقویت می‌کند. این محتوا بهترین ابزاری است که شما می‌توانید از طریق آن واقعیت پیام برند خود را به مخاطبانتان انتقال دهید.

محتوای ویدیویی قابلیت انتشار ویروسی دارد. مطالعات نشان داده است که ۹۲% افرادی که محتوای ویدیویی را از طریق تلفن همراه خود دریافت می‌کنند، اقدام به اشتراک‌گذاری آن می‌نمایند

ویدیوها ۱۲۰۰% بیشتر از متن‌هایی که حتی حاوی لینک باشند، به اشتراک گذاشته می‌شود و حدود۶۰% بازدیدکنندگان پیش از آنکه متن‌های شما را بخوانند اقدام به تماشای فایل‌های ویدئویی ميكنند.

فایل صوتی این مطلب :پادکست در سال ۲۰۱۷ با ویدیو در بازاریابی موفق شوید!!!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *